serien V.

Jag kan inte låta bli att gilla serien V. Redan när V sändes för tjugo år sedan var det med skräckblandad förtjusning jag tittade på serien. Idag, tycker jag fortfarande handlingen och intrigerna är spännande, och ser fram emot kommande avsnitt varje gång. Morena Baccarin, som spelar den onda lömska Anna, gör rollen jättebra, och att den gamla Diana är tillbaka är bara roligt men samtidigt förvillande. Vems sida står hon egentligen på??? Nu för tiden är det inte helt säkert att filmer och serier slutar lyckligt, och vem vet om denna serie kommer att överraska..... Jag hoppas, och längtar till nästa avsnitt!




We are of peace. Always.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!