Promenad.

I eftermiddags var vi iväg på en promenad, gubbsingen, Elias och jag. Var skönt att strosa runt i vårsolen då det verkligen är strosar vi gör nu när jag inte orkar gå så fort. Vi hamnade på ett helt nytt ställe där jag aldrig varit förut, här hemma i hemkommunen, och det ligger relativt nära byn men ändå lite utpå landet. Elias fick träffa på och klappa hästar för första gången i sitt liv, samt höra dem frusta. Han ryckte till lite, stackarn, då han inte var beredd på ljudet, men sedan gick han och frustade själv när vi frågade vad hästen sade. Frustandet stämde inte alls ihop med gnägg-ljudet som vi har lärt honom att hästar säger. 

Hur som, så har det varit en bra dag. Gubbsingen har fått pappersarbete gjort, samt fått drömma om både flygplan och nytt hus med stora ytor. Elias har fått köra bil, och då är han hur nöjd som helst. Och jag, ja jag har också haft en bra dag på jobbet, hunnit få se vårsolen och fått frisk luft, samt fått njuta av lite familjetid. Perfekt!  :)


 


Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!