Poker Face

Är på jobbet nu och inte hann jag fundera och njuta så mycket i bilen på väg in, satt istället och funderade över jobbet och blev mer och mer irriterad. Att servon dessutom inte fungerar gör inte saken bättre. Eller, fungerar och fungerar. Den fungerar inte alls när jag åker hemifrån, men lagom till att jag svänger upp på gatan in till jobbet så släpper det och allt är bra igen. Grrr....

Tur att de spelade just denna på radion det sista de gjorde. Poker Face får mig alltid på bra humör.   :)





Bye Bye! 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!