Igår kväll checkade....

Igår kväll checkade jag ut tidigt. Var så jättetrött så jag orkade ingenting, och även Elias fick då gå och lägga sig lite tidigare än vanligt. Inatt har jag dock fått sova hela natten, och nu känner jag mig både utvilad och på bra humör. Skönt. Känns lite enklare att ta tag i dagen när det är så.   :)

Snart blir det att åka iväg till jobbet något tidigare än vanligt, och sedan står fyra lektioner, planering, samtal, och diverse annat som brukar dyka upp, på schemat. Killarna får sova så länge de sover där uppe och sedan åka iväg på sitt. Ikväll hoppas jag att vi alla är hemma så att vi hinner få lite tid ihop igen. (Var så länge sedan menar jag.)   ;)

Ha en bra dag! Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!