Hemma efter en hel arbetsdag.

Elias och jag är hemma efter en hel arbetsdag, som faktiskt varit riktigt bra. Dessutom fick jag i eftermiddags, mitt i sista lektionen, kort besök av två gamla elever, två guldtjejer som jag blir glad av att träffa varje gång. Ser fram emot nästa besök om några veckor och hoppas att det finns lite mer tid att sitta och prata då bara.

Nu ska vi däremot laga köttfärssås här hemma, och sedan har Elias beställt druvor till efterrätt. Kvällen avslutas nog med gos och sedan bad då vi inte hann med det igår. Gubbsingen jobbar sent idag, och ska dessutom åka till Falun och lämna tillbaka husvagnen, så han kommer nog hem när Elias och jag har lagt oss. Blir lugnt ikväll med andra ord.



Bye!

Kommentarer
Postat av: udani

hihi det ska bli så kul så!:D

2011-03-07 @ 17:58:13
URL: http://udanipettersson.blogg.se/
Postat av: kim

hihi vad gullig du är!

Det ska verkligen bli jättekul! :D

2011-03-08 @ 19:26:42
URL: http://kiimcaarin.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!