God morgon!

God morgon!

Somnade tidigt igår kväll, vaknade till och kom på att jag hade hur mycket som hels att förbereda inför dagen, så det blev sent arbete igår kväll/natt. På något konstigt sätt är jag ändå relativt pigg och hoppas att jag kommer att orka med dagen ändå. Antar att tröttheten slår till ikväll istället.

Har ett samtal att göra nu på morgon och drar mig lite för det. Börjar känna mig lite smått tjatig, men vad ska man göra när saker och ting inte fungerar? Vet att det i och för sig inte kommer att vara några problem alls, men kan inte låta bli att känna mig jobbig. Tur att någon tjänar pengar på mig.   ;)

På jobbet står ämneskonferens först på schemat och vi ska träffa personal från biblioteket och diskutera läsning. Hoppas att mötet blir givande. Sedan har jag som vanligt lektioner hela dagen, och en himla massa pappersarbete att göra. Tur att jag kom på att omdömen ska vara skrivna och har det gjort tills idag.

Ha en bra dag! Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!