Det är lunchdags.....

Det är lunchdags och Elias och jag har hunnit vara in till stan en sväng för att köpa lite mat och annat diverse som vi behöver. Ute är det underbart vårväder och jag hoppas att snön smälter bort och att grönskan börjar titta fram snart. Lite jobbigt är det, nu efter att man har vant sig med vinter och mörker, att solen är så stark. Elias ögon rinner och jag går och småkisar om jag inte har solglasögon på mig. Men, det är smällar och omställningar man får ta när det börjar bli vår.   :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!