Bollhav.

Elias älskar bollhav. Det är bara att konstatera. I eftermiddags var vi iväg till flygklubben en kortis, och på vägen hem stannade vi till på GävleBro och åt då vi inte alls hade ork att laga mat, någon utav oss. Redan när vi kom in pekade Elias och sa 'bollhav!', men jag avfärdade hans kommentar och sade att bollhavet fanns på båten, inte där. Jag var fokuserad på att få mat i magen. När vi ätit färdigt och vi började kika oss omkring upptäckte vi bollhavet som Elias hade syftat på, och vår lille kille fick sig en liten lekstund där. Ojojoj så lycklig han var. Och, ojojoj vilken koll han INTE har när han kastar bollar.....    :)





En regnig dag, då Elias inte riktigt är nöjd med att leka hemma, ska vi faktiskt ta oss iväg till GävleBro igen: jag ska ta mig en god fika och Elias ska få passa på att leka i bollhavet en stund. Får man göra så??? Jag saknar bra fikaställen där även barnen kan leka och ha kul, utan att man själv behöver springa efter dem hela tiden. Och, bollhav är perfekta: Elias tränar balans när han tar sig fram, tränar kasta boll (och målet är att de ska framåt), sysselsätter sig själv, samt har jättekul. Vad mer kan man begära!?!?!

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!