Kyckling-bacon med fetaosttäcke.

Ibland står det verkligen still när jag ska komma på vad vi ska äta till middag. Jag är ingen storplanerare när det gäller middagar, så ofta blir det sista-minuten-idéer. Igår kväll blev det något vi hade hemma, och till min förvåning blev det riktigt gott! Riktigt gott var det även att värma till lunch idag. (Även om jag egentligen hade tänkt mig rödlök i maten istället för vanlig gullök.)    :)


Testa gärna!

1kg kycklingfilé kryddas/marineras, grillas och läggs sedan i en ugnsform
2pkt bacon steks i småbitar och läggs ovanpå kycklingen i formen
1pkt fetaost smulas ovanpå köttet
1 rödlök skivas och sprids ut i formen
allt toppas med olja och oregano

Det här kommer vi att göra fler gånger. Helt klart. Mums!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!