En sak kan jag göra!

Det mesta här uppe i stugan fixar gubbsingen. Jag kan inte göra så mycket. Eller, jag skulle nog kunna göra vissa saker om jag bara tog reda på hur man gör, till exempel hämta vatten ur brunnen, starta vattenpumpen vid sjön, tömma dasset etc. Men, en sak kan jag göra helt utan instruktioner och det är att hämta ved. Och, diska. Så, det får bli mina uppgifter här.    ;)



(Och, ojojoj vad jag kände att vi var tillbaka flera hundra år i könsfördelade uppgifter i hemmet. Men äsch... nu får det vara så.)  ;)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!