Under förmiddagen idag har.....

Under förmiddagen idag har gubbsingen och Elias fortsatt med projekt Sandlåda. Först tog de båda, med en varsin skottkärra, en promenad ner till skogen för att tömma gräs och jord som grävts bort. Synd att jag missade den biten (jag duschade just då) då det hade varit kul att se Elias komma knatande med en hans egna lilla blåa skottkärra längs gatan. Efter promenaden har de sedan fortsatt gräva och dona med sandlådan, medan jag suttit och värmt mig i solen på altanen. Perfekt arbetsfördelning, tycker jag.   ;) 

Nu har lunch intagits och Elias och Simon sover. Då jag igår inte hann med någon kopp kaffe på altanen då Simon vaknade och ville ha sällskap, ska jag nog försöka ta mig en kopp nu istället och ge mina vita ben en ärlig chans att få lite färg på sig. Härliga sommar och sol!!! 



Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!