Om det inte är den ene, ja då....

Om det inte är den ene, ja då är det den andre. Suck.....

När gubbsingen for iväg till jobbet idag blev Elias jättetokledsen och bara grät och grät och grät. Jag vet att han är trött och inte riktigt sig själv efter helgen, men när man har en liten kille i famnen som också gråter då han i sin tur har magknip, ja då tar det på krafterna. Så, jag sade åt Elias att gå upp på sitt rum - och det gjorde han. Gråtandes givetvis, men upp gick han och där stannade han gråtandes tills jag ropade på honom och sade åt honom att komma ner. Väl i min famn, där även Simon var, lugnade Elias ner sig.

Just nu gråter ingen utav killarna, men båda två vill sitta i famnen och inte alls vara själva. Gubbsingen jobbar som sagt, och vi ska försöka börja få till en vardag här hemma. Men, det är inte lätt. Jösses! Hur hinner man med allt?!?!?! Att amma den ene? Att trösta den andre? Eller, bara gosa med den andre då han fått vänta jättelänge på att lillebror ska ammas och rapa färdigt? Det är inte lätt. Jag antar att då andra fixar detta så kommer jag också att göra det så småningom. Hoppas i alla fall! Men, det är inte lätt....... (var tvungen att säga det en gång till.)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!