Jag är vaken, men.....

Jag är vaken, men går i dimma idag känns det som. Jag vet inte om det är värmen som gör att jag är borta i både kropp och huvud, eller om det är det att jag sovit en liten stund under förmiddagen. Att jag sedan åter har huvudvärk, för fjärde dagen i rad, gör inte saken bättre. Tycker lite synd om mig själv här hemma.

Det är i alla fall tisdag och Elias är iväg på dagis och leker i några timmar. Jag och Simon har som sagt sovit under förmiddagen och hade det inte varit för att jag legat konstigt med nacken så var det skönt med en tupplur. Gubbsingen är hemma han med, och sitter och småjobbar med dator och telefon. Det är som det ska vara med andra ord.  ;)

Vad vi ska hitta på i eftermiddag har jag inte riktigt koll på. Jag hoppas att huvudvärken ger med sig och att jag blir piggare. En kopp kaffe nu blir med andra ord perfekt!

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!