Idag har Elias fått leka med.....

Idag har Elias fått leka med sin efterlängtade kusin Oskar. Åh, så kul de har haft!!! När de i eftermiddags sprang runt på gården kan jag tänka mig att grannarna inte kunde undgå höra deras skratt och tjut. Jag sprang efter och jagade dem en liten kort stund tills jag blev trött och satte mig på altantrappen, men det hade killarna inte alls något emot utan fortsatte springa runt bara det att de tog vändan via mig som busade sittandes. Tyvärr kom jag inte på att ha med kameran i leken, så inga bilder idag.

Det är alltid kul att träffa bror och Karin, och denna gång var det extra kul att de fick träffa knytet. Både Elias och Oskar är så stora i jämförelse med honom. (Och nej, vi har inte riktigt bestämt oss för namn än.) Imorgon kommer gänget åter och då ska killarna fortsätta leka tillsammans hela dagen, vilket blir jättebra.

Nu ska gubbsingen och jag ta kvällen, så
Nighty-Night!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!