Eftermiddagen med arbetslaget.

Idag har jag fått spendera eftermiddagen med arbetslaget. Det var jätteskönt att komma iväg hemifrån och göra någonting helt annat. Och åh, vad jag tycker om mitt arbetslag!!!! Visst saknar jag jobbet lite grann; att undervisa, träffa elever och att hålla mig sysselsatt, men främst saknar jag min klf-kollega och mina arbetskamrater. Så, idag blev det en del prat och skratt och sedan riktigt god mat som Maritta hade förberett. Simon var med hela tiden och skötte sig helt ok, och Maritta fick också rå om honom mellan varven. 



Den enda som saknades idag var Maddi med -i som var iväg med sitt andra arbetslag. Måste boka in en träff med henne också snart, men tyvärr dröjer det nog till juli. Men, bättre sent än aldrig.   :)

Hursom, TACK Maritta för att vi fick komma och hälsa på, samt för den jättegoda maten! Tack alla för ett bra läsår och ett riktigt bra arbetslag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!