Igår eftermiddag hälsade killarnas......

Igår eftermiddag hälsade killarnas gammelmormor och gammelmorfar på, och det blev prat, grillat och fika till. Mysigt. Elias fick en kortärmad tröja, samt en jättefin traktor-tröja med matchande byxor (de som inhandlades för några dagar sedan) som han genast ville ha på sig, men som han till slut fick ta av då det blev alldeles för varmt. Kläderna blir perfekta till hösten och dagis. 



När kvällen kom tyckte även min bror att det var dags att för mig att bekanta mig mer med min nya bil. Jag har faktiskt inte gått igenom den och tydligen finns det hur många förvaringsfack som helst, och en massa finesser på den som jag måste lära mig. Döm min förvåning när jag öppnade förardörren och såg en jättefin födelsedagspresent ligga i förarsätet. TACK, bror och Karin, för den. Lurigt! Och, lyxigt!   ;)




När killarna väl somnat spelade vi kort tillsammans på altanen, och det var jättekul att sitta och spela. Det var länge sedan jag spelade kort och då vi också var trötta allihopa blev det en del skratt. Var allt som allt en mysig dag igår.  :)

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Maddi

Har du fyllt år?! Det har du inte talat om för mig! Fy skäms på dig!!... Och grattis i efterskott? :) hihi

2011-07-31 @ 13:50:23
URL: http://Hokori-fallenangel.blogspot.com
Postat av: ami

hihihihii.... jaaa, har fyllt år men försökt att förtränga när och hur gammal jag blir. krams!

2011-07-31 @ 13:54:04
URL: http://iamisvarld.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!