Hade idag sett fram emot....

Hade idag sett fram emot att åka in till stan och gå runt lite, samt kika på gamla bilar. Det är utställning på G och vi tänkte att Elias kanske skulle tycka det var kul att titta lite. Men, regnet har öst ner här - så lusten försvann och jag kan tänka mig att det inte är många som ställt ut sina bilar heller för den delen i det här vädret.

Så, idag leker vi här hemma hos mina föräldrar. Tågbanan har vait populär. Just nu sover åter killarna, och jag passar på att fixa lite smått och gott. Elias sover i en koja på altanen och är nog hur nöjd som helst. Simon, ja han har lite ont i magen och vaknar till och från. Stackarn... inte lätt att vara liten och ha ont.... 





Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!