First Camp Kolmården.

Jag gillar verkligen First Camp Kolmården. Tyvärr har vi inte hunnit med att utforska hela campingen, det finns lekplatser, badområden, strand etc som man skulle kunna spendera tid vid som vi inte hunnit. Så, hit återvänder vi säkert. Att campingen även ligger nära Kolmårdens djurpark är ett stort plus. För två år sedan hyrde gubbsingen och jag en liten stuga som vi övernattade i, och även stugorna här är bra.

Ett litet minus får dock toaletterna och duscharna. För det första gillar jag inte riktigt toalettbås med öppet nertill där alla runt omkring hör allt och lite mer. Jag vill ha lite privacy när jag går på toaletten. Många campingplatser har faktiskt satsat på riktiga toaletter och det är mycket freshare tycker jag. Det samma gäller duschbås där dusch och omklädningsbänk är i samma bås. Jag tycker i och för sig att den lösningen är bra, men skulle gärna önska att det fanns ett duschdraperi emellan så att kläderna inte blir blöta när man duschar. Som sagt, vissa campingar har fått till det bra, medan Kolmården har lite kvar att fixa. (Ska säga att det var fullt sjå att få Elias att rikta duschen åt rätt håll så att inte allt skulle bli blött, när vi duschade imorse.) Slutligen får även köket ett litet minus där trycket från kranen var så starkt så att det skvätte hejvilt när jag diskade. Elias hjälpte till med disken imorse och fick då hålla sig till baljan för att inte bli blöt han med.   :)












Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!