Världens sötaste gudson - två år!

Så har världens sötaste gudson fyllt två år! Elias kusin Oskar har blivit stor, fått en massa paket och ätit jättegod tårta. Hurra hurra hurra, sjöng vi igår, fredagen den 7januari 2011. (Elias blev dock lite ledsen och avundsjuk mot slutet då han också gärna hade velat få paket.)

De är verkligen jättegullliga mot varandra, Elias och kusin Oskar, de kramas, busar och leker ihop. Förutom när de får för sig att de vill leka med samma sak, då går det inte alls. Då gäller det att hitta på någonting som får dem på andra tankar, som att busa. Busa sittande är perfekt, tycker jag. Och, om någon undrar vad jag gör så försöker jag nafsa i mig Oskar, medan Elias ser måttligt road ut.    :)  







Tack snälla bror och Karin för att vi åter fick komma och krascha hos er. Tack för god mat, tårta och allt!  :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!