Sov hela natten i sin egna...

Inatt var det premiär. Och, resultatet: Elias sov hela natten i sin egna nya stora säng. En gång i natt vaknade jag till av att gubbsingen sade "Gå och lägg dig, Elias.", och det gjorde han. Sedan, vid 7.20 imorse vaknade jag av små tassande steg i vårt sovrum, vilket var en konstig upplevelse. När jag tittade upp höll Elias på att lägga över sin kudde i spjälsängen (som står i vårt sovrum just nu, just in case), och istället för att stiga upp bad jag Elias komma och krypa ner hos oss. Söte lille killen gjorde det och sedan sov vi alla tre till 9.30. Lyxigt!!!!    :)

När gubbsingen och jag pratat imorse kom vi dock på att ingen utav oss gick iväg för att kolla till Elias, att han verkligen gick och lade sig i sin egna säng efter att han varit uppe och tassat runt. Jag var så troktrött, så jag tror inte att jag varit uppe, och gubbsingen somnade nog om han också. Men, Elias har inte gjort något väsen av sig, och är utsövd, så någonstans har han sovit. Vi tror att det är i sin egen säng.

Nu är frukosten avklarad och idag vill Elias åka pulka har han sagt. Det är en fin vinterdag, så det blir kanske det.
Bye!



Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!