Sitta lite halvliggandes under bröllopsmiddagen?

Fredagmorgon och sista arbetsdagen denna vecka. Idag blir det jobb, och sedan stan för att shoppa lite smått inför bröllopet vi ska på imorgon. Min plan är att ha allting redo inför morgondagen, och sedan får vi se hur jag mår och om jag över huvudtaget orkar åka iväg. Har konstaterat att man inte gör så mycket annat än sitter på ett bröllop; först i bilen dit, sedan i kyrkan, sedan under middagen. Då jag har så jätteont i ljumsken, ischias och nu även ryggen ser jag verkligen inte fram emot värken som detta kommer medföra. Kan man sitta lite halvliggande under bröllopsmiddagen? Är inte det jätteoförskämt??? För att inte tala om kyrkan..... Och, kan man bara resa sig och stå stunder under bröllopsmiddagen för att avlasta ljumsken? Känns dumt att stå medan alla andra sitter och äter.

Vi får som sagt se hur det blir. Idag blir det jobb, shopping och städa. Mina föräldrar kommer hit sent ikväll och Elias får i alla fall leka med dem under helgen, vilket han har längtat efter jättemycket och vilket är jättebra.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!