Sitter just nu med färg i håret.

Har kommit hem och sitter just nu med färg i håret. Det är så skönt att ha snälla bra kompisar som finner lösningar och ställer upp, trots att man är trött, har fullt upp och är allmänt virrig.

Idag drog konferensen på jobbet ut på tiden, vilket innebar att gubbsingen fick hämta Elias på dagis och jag åka hemåt vid halv sex-tiden. Gissa om jag var trött och hungrig. Tanken var från början att jag direkt efter jobbet skulle åka till Madde som skulle slinga/färga håret på mig igen, och sedan skulle jag åka hem och äta. Men, efter jobbet var jag så jättetrött, orkade inte åka någonstans, och ringde Madde för att ställa in kvällen. Nu har hon istället varit här, slängt i färgen i håret och hunnit prata en stund också. Tack snälla Madde för att du ställer upp!!!

Så, nu ska jag snart tvätta ur färgen, lägga Elias, och sedan ta tag i kvällssysslorna här hemma. Jag tror att jag kommer orka och hinna med det jag tänkt.    :)

Bye for now!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!