Mycket mer energi.

Idag har jag haft mycket mer energi jämfört med igår. Vilken skillnad det är på vissa dagar. Inte för att jag har fått så där jättemycket gjort här hemma, men det har ändå blivit handla mat, laga middag, busa med Elias, lite jobb, ta rätt på lite tvätt, och stickning (för avslappning). Har även bokat in Madde på torsdag eftermiddag. Är nöjd och ska med gott samvete gå och lägga mig nu.

Och jo, gubbsingen och jag går och smygtittar på varandra och SodaStream-flaskorna här hemma, och småskrattar. Vi är bra barnsliga. Just nu står det fyra-tre till honom, men det är precis som jag vill ha det.    ;)

Nighty-Night!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!