Jullovet är slut.

Måndag. Jullovet är slut och det är dags att ta sig tillbaka till vardagen. Det är snart dags för jobb för mig, medan killarna får en skön dag hemma då dagis är stängt. (Vilket jag hade glömt bort, och har peppat Elias om dagis i dagar nu.) 

Imorse såg jag fram emot att sova i alla fall till 05.30, men vaknade redan klockan fem av att vår lille kille stod bredvid mig i sängen. Jag vet inte om han sade någonting, eller om han strök mig på handen som han brukar göra, eller om jag bara vaknade av hans närvaro. Hur som hade lille killen kissat på sig, så det var bara att stiga upp, byta rent, lägga honom igen, och sedan stiga upp själv. 

Så, nu har jag hunnit kika igenom jobbmailen, privata mailen, Skolverkets hemsida och annat som är bra att ha koll på. Återstår är att klä på sig och åka till jobbet. Ha en bra dag!

Bye!


Och jo, det gick jättebra att åka hem igår. Vägarna var blöta av regn, men ändå rena.   :)

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!