Igår hann jag inte...

Igår hann jag inte skriva någonting alls. Inte för att vi gjorde så mycket här hemma, men det fanns bara inte tid. På förmiddagen satt vi och pratade med bror och Karin, och det var kul att träffa dem. Även om de inte var här för att i huvudsak träffa oss, så var det kul att få bara några timmar ihop. Elias var jätteglad åt att få träffa sin morbror, även om han fortfarande är lite blyg emellanåt.

Igår kväll tog vi i vår lilla familj en liten promenad och det var jätteskönt att få frisk luft. Egentligen borde vi komma ut en stund varje dag då det verkligen är avslappnande att vara ute, men det hinner vi aldrig med. Eller, orkar aldrig med efter arbetsdagen. Får se om det blir mer av promenader när isen smälter bort och det är lättare att gå på vägarna.

Nu är det åter dags för en ny vecka, och jag ska snart ta mig iväg till jobbet. Ska först packa Elias väska till dagis och se till att han får med sig allt han behöver.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!