Gårdagen gick jättebra.

Då är det fredag igen. Gårdagen gick jättebra och trots oro för att det inte skulle komma några på Öppet Hus så blev det lyckat. Tydligen hade det inte kommit så mycket folk när de andra skolorna i området haft Öppet Hus, så vi var lite oroliga. Men, folk kom det och chefen var nöjd - det är det viktigaste. 

Idag dock är jag trött men ska åka iväg till jobbet snart. Tyvärr hann jag inte med någonting alls av det jag skulle göra igår på jobbet, och funderar på att jobba över lite idag istället. Jag vet inte vad det är jag pysslar med på min planeringstid, men tydligen försvinner tiden utan att saker och ting blir gjorda.

Nu, lite pyssel här hemma i form av att hänga tvätt och röja undan på matbordet, och sedan iväg till jobbet.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!