Är förkyld.

Det går segt här hemma. Elias är det fullt ös på, och gubbsingen pysslar med diverse samtidigt som han håller koll på jobbet, men jag.... Ja, det är inte enkelt att varken hinna eller orka med en liten spelevink till kille, och dagens sysslor när man är förkyld. Näsan rinner, jag har lite ont i halsen, och är jättetrött.

Så, jag ska återta min plats i soffan och bara vara. Borde egentligen bli sängen så att jag kan få en natts ordentlig sömn, frågan är om jag orkar ta mig upp till övervåningen.... Suck.... Men, det är därför jag heller inte orkat blogga mer de senaste dagarna.

Dock möttes jag av en lite rolig syn när jag kom hem efter att ha handlat lite mat. Sådan far - sådan son, heter det väl!?!?!    ;)    



Älskar mina killar.
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!