Underbara morgon.

Underbara morgon. Gubbsingen har tagit Elias i några nätter nu, vilket har gett mig möjligheten att sova ut. I och för sig vaknar jag ibland av ont i ljumsken mitt i natten, men ändå har jag inte behövt ta Elias eller behövt få smällar av honom i sängen då han far runt, vilket varit skönt. I natt var det åter jag som hade jour, men vår lille kille bestämde sig tydligen för att sova hela natten, och det har då vi också fått göra. Fyra nätter med sömn. Vilken lycka! Så skönt det känns!

Så, det är med ny energi jag tar mig an denna torsdag. Det blir en lång dag på jobbet först med lektioner, med arbetsplatsmöte på eftermiddagen, sedan hämta Elias på dagis, och pyssel hemma ikväll. Nu på morgonen ska jag se till att hinna lämna Elias på dagis innan jag åker vidare till barnmorskan för koll, och sedan vidare till jobbet. Gubbsingen ska iväg på tidigt möte och blir borta hela dagen. Men, inget av detta stör mig - nu känns allt bara jätteskönt och harmoniskt.   :)

Ha en bra dag! Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!