Bland planeter och kometer.

Idag har jag och min klassföreståndarkollega varit iväg tillsammans med klassen på konsert. Henrik Ståhl framförde Bland planeter och kometer, och jag var positivt glatt överaskad.

Jag ska erkänna att jag var riktigt skeptisk till konserten när jag läste om handlingen för några dagar sedan, men Henrik Ståhl är en riktigt duktig artist och handlingen var smått rolig. Gävle symfoniorkester var otroligt duktiga, och jag är glad att ha fått tillfälle att lyssna till dem också. Jag kan dock inte bestämma mig om konserten passar 12åringar, eller om den faktiskt är för lite äldre ändå då skämten kanske var svåra att förstå. Hur som var det roligt att få ett avbrott i vardagen på jobbet.  



Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!