Bilder tagna under Crazy Outfit-dagen.

Här kommer några bilder tagna under Crazy Outfit-dagen på jobbet. Några elever har verkligen lyckats med sina Crazy Outfits, mina tjejer i rosa var härligt uppklädda, och två olika Darth Vader's hälsade på i klassrummet. Jag själv, ja jag kom inte på så mycket, men fick frisyren tillfixad av Maddi. Tack snälla för att du hjälpte till!   :)










Måste avsluta med att säga att det här med outfits är svårt. Något som jag tycker är lite galet kanske andra inte alls tycker är så tokigt. När jag hämtade Elias på dagis var det en dagisfröken, från en annan avdelning, som tyckte att jag hade snygga fräcka kläder, kläder som hon själv skulle ha på sig. Och, kläder som några på jobbet hade på sig skulle jag absolut själv kunna tänka mig att ha. Inte lätt det där.   :)

Jo, sedan var Elias helt fascinerad av att jag hade pennor i håret. Han har inte fått ihop det där alls då man i hans värld ska rita med pennor och ingenting annat. Söte kille. Konstiga mamma.

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: a

riktigt fina vi var där ! :D

2011-02-06 @ 15:07:04
URL: http://fiaamandal.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!