Barnmorskan.




Var till barnmorskan imorse för en koll, och allt är bra med både mig och vårt nya lilla knyte. I takt med att mina arbetskamrater går ner i vikt, går jag upp.  :)

Lite roligt idag var att barnmorskan under hela undersökningen refererade till knytet som 'hon'. "Oj, kände du hur hon sparkade till!" "Ja, hon ligger på snedden nu." Barnmorskan menade kanske inte någonting alls med det, men jag envisades med att säga "den" hela tiden när jag svarade henne. Gubbsingen är övertygad om att det är en liten tjej, och Elias pendlar mellan att det är en 'brosa' och en 'syrra'. Imorse var det en 'syrra'.

Ny koll om några veckor igen.
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!