Ibland är det verkligen svårt.....

Ibland är det verkligen svårt att stiga upp på morgnarna. Jag hade gärna legat kvar i sängen imorse, med småkillarna på var sida om mig, men de å andra sidan tyckte att det var dags att stiga upp så tillslut hade jag inget annat val. Jag har dock vaknat till nu då vi inte har något varmvatten här hemma, vilket jag konstaterade när jag hade ställt mig i duschen. Usch och fy för att duscha kallt. Hutter! Måste ner och skotta lite pellets då jag tror att det är det som behövs.

Annars har natten varit jobbig. Förutom att jag var uppe och tomtade en stund, har Elias drömt mardrömmar och vaknat lite då och då och varit jätteledsen. Simon har sovit relativ bra, och tur är det då det räckte med att hålla koll på Elias. Nojig som jag var trodde jag varje gång som Elias vaknade och grät att det var dags för magsjuka, men han har klarat sig hittills. Borde inte magsjukan bryta ut nu snart om han har blivit smittad? Eller, har vi sådan tur att vi har klarat oss? Vågar jag hoppas...?

Nu är det intag av kaffe som gäller, sedan måste jag tvätta och smått börja packa då vi ska åka ner mot mina kära föräldrar imorgon. Ha en bra dag!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!