Ny vecka

Då har en ny vecka börjat. Elias tassade imorse ner själv till vardagsrummet när han hade vaknat, och satt och myste i soffan när gubbsingen, Simon och jag kom ner. Han har gjort det i några dagar nu, gått ner själv, och när jag frågade varför han inte vill somna om fick jag svaret att det inte är bra att somna om på morgonen. Söte kille. Så, istället går han ner och påbörjar dagen med mys i soffan, och då adventsljusstakarna lyser i fönstren så är det nog mysigt. Han börjar verkligen bli stor, vår Elias.  :)

Simon och jag har i alla fall varit iväg till dagis nu på morgonen och lämnat Elias, samt åkt och handlat lite på Prix då det ligger på vägen hem. Idag måste vi baka lite till lucia-firandet på dagis imorgon, och i affären gick jag igenom i huvudet vad som behövdes hem. Väl hemma slog det mig att jag inte alls kom ihåg att köpa varken mjölk eller jäst, som självklart behövs i en bulldeg. Hur missade jag det?!? Klantigt! Så, Simon och jag ska snart ta en tur till nästa affär. Baka ska vi göra när Elias kommer hem då han vill vara med. Fram tills dess blir det, som sagt, en tur till affären, samt plock här hemma.

Ha en bra måndag!  
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!