Tungt

Idag är det tungt här hemma. Trots en helt underbar natt, då Simon sov från det att han somnade fram till 06.15 för att äta lite och sedan somna om och vakna klockan åtta, är jag jättetrött och har smått ont i huvudet. Elias är iväg till dagis och Simon sover just nu, så jag ska ta och få i mig några koppar kaffe ihopp om att vakna till liv. Har en massa saker som borde göras idag, men helst skulle jag nog vilja krypa ner i sängen och stanna där tills gubbsingen kommer hem efter jobbet. Men, med några stora koppar kaffe kanske jag piggnar till? Ute är det vitt och vinterfint, så det kanske piggar upp lite det med?  

Ha en bra tisdag!   :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!