Sluta fungera

Idag, av alla dagar, bestämde sig strykjärnet för att sluta fungera. Den hade fått sluta fungera imorgon, eller på tisdag, eller vilken annan dag som helst, men inte idag. Suck. Nu måste jag försöka hitta mitt gamla strykjärn som jag hade med mig när jag flyttade hit. Eller, så slängde jag den i flytten och trodde att jag säkert inte kommer att behöva två strykjärn någon gång. Ack, så fel jag hade. Inte heller har jag något resestrykjärn (som jag har önskat mig i julklapp i flera år men inte fått) som jag kan använda. Hmmmm.......

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!