Medan småkillarna i förmiddags......

Medan småkillarna i förmiddags fick en mysstund med sin pappa här hemma åkte jag iväg till ICA Maxi för att handla mat. Kylskåpet behövde fyllas på, och sedan ville jag även se om det fanns snygga kläder på rean. Så mycket fanns det inte som jag egentligen tyckte om, men fyndet blev två enkla men helt ok tröjor till Elias som han kan ha på dagis. Jag gillar bra priser.    :) 



(Måste dock erkänna att jag inte riktigt ser vad de föreställer, så jag hoppas att det inte är något helt tokigt.....)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!