Igår kväll var jag.....

Igår kväll var jag trött. När småkillarna slutligen hade somnat efter nio fick jag äntligen i mig middag, och efter det somnade jag. Då vi kom iväg sent från leklandet insåg jag ganska snabbt att jag aldrig skulle hinna laga middag i tid, så Elias fick ett HappyMeal och Simon en barnmatsburk till middag. När de sedan lekte lite innan läggdags var det min tur att laga mat, men den hann som sagt inte intas då det var läggdags för småkillarna när maten var färdig. Jag hoppas kvällar som gårdagen, då timmarna bara rinner iväg och man inte hinner det man ska, inte blir allt för många.

Vi har i alla fall sovit gott under natten, och småkillarna tyckte att det var dags att gå upp 08.50! Lycka. Riktigt lyxigt att få sova länge. Jag antar att Elias var trött efter allt springande, hoppande och busande igår. Nu måste jag börja ta tag i disken som är kvar sedan igår, försöka hitta köksbänken då den mystiskt har försvunnit igen under alla papper och saker som ligger där, och sedan kanske unna mig en dusch. Tänk, det är redan fredag idag - årets näst sista dag....

Hoppas ni får en bra fredag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!