För att fördriva eftermiddagen.....

För att fördriva eftermiddagen gav jag och småkillarna oss iväg till stan för att köpa lite smått som behövs hem. Tyvärr kom vi inte lite sent och hade inte så lång tid på oss att shoppa, men vi fick med oss det viktigaste och det var bra. Simon fick några nya bodys i stl74 då det behövs, och Elias fick strumpor. Har varit helt inställd på att Elias ska ha vita strumpor när han går luciatåg på dagis, men nu funderar jag på om han inte ska ha grå raggsockor istället. Vi får se, vi får se.  

Nu sover i alla fall småkillarna och jag har resten av kvällen för mig själv. Det lutar åt att det blir någon romantisk-komedi på TVn, det är det jag orkar med. Det hade inte varit helt fel att gå och lägga sig i tid så att jag orkar upp imorgon. Har lovat att gubbsingen ska få sovmorgon imorgon då jag har fått det några morgnar nu, så det är inte mer än rätt. Men, då han är på 35-årsfest nu är jag rädd för att det inte endast blir sovmorgon utan halvdag som jag får ta.

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: susanne

os vilken stor liten kille du har, Valter använder ännu en del kläder i 74, men börjar så smått gå över till 80 nu.

2011-12-10 @ 21:13:49

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!