Årets julgran








Då har vi klätt årets julgran och nu står den så jättefin och lyser upp vardagsrummet. Jag måste dock allvarligt släppa på kontrollbehovet när Elias ska vara med och pyssla, och i detta fallet klä granen. Jag kom faktiskt på mig själv samt bet mig i tungan när jag för elfte gången ville säga till Elias att inte hänga alla julgranskulor på ett och samma ställe. Det gjorde han förra året och det gjorde han detta år också, ordningsmänniska som han är. Söte kille. Men, man kan inte ändra sig över en natt, ännu mindre på några timmar, så nu har jag flyttat och spridit ut några julgranskulor bara för att få lite mer balans i vår jättefina julgran.   :)

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: susanne

isabell gjorde det samma med tyckte det var gulligt så jag lämnade dom så, men Valter plockade ner dom efterhand så nu hänger allt pynt i toppen, går det med.

2011-12-18 @ 15:50:15

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!