VillaSalongen.

Då har jag äntligen varit iväg till min frisör och det var så skönt att komma iväg! För det första att få egentid i 1 1/2 timma (då Elias var hemma hos ukki och Simon på promenad med mummu), och sedan att bli ompysslad. Så jätteskönt. Nu är jag åter blond och det känns bra, inga hemska utväxter eller massa olika färgskiftningar i håret. Dessutom behöver jag inte ha riktigt koll på allt jag säger utan kan skylla på att jag är blondin igen. Perfekt!   ;)








Jag gillar verkligen VillaSalongen i Karlskoga där jag går. Tiina är bra och rolig att prata med.
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!