I Know There's Something Going On

Vi är framme hos mina föräldrar och spenderar förmiddagen inne då det regnar lite smått. Elias leker som vanligt med tågbanan och sysselsätter sin mummu och ukki för fullt. Simon har gymmat på morgonen och håller nu på att vakna upp efter en liten tupplur.

Jag lyssnar sällan på radio hemma, och borde bli bättre på det då det faktiskt sänds en hel del bra program, samt bra musik. Jag har inte alls koll på dagens musik - däremot den musik jag växte upp med. Så klart. Det är lite kul att åka bil för då får man verkligen tid att sitta och lyssna, och gissa om jag poppade och sjöng igår när vi åkte hit. Killarna lyckades sova sig igenom hela bilresan och min (inte alls) så vackra röst. Men, vad gör man inte när man hör en klassiker som till exempel denna:



Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!