Gubbsingen och jag har....

Gubbsingen och jag har varit duktiga idag! Speciellt gubbsingen, han har legat i som sjutton och jag vet inte var kraften har kommit ifrån. När jag har suttit ner och ammat Simon, eller gosat med Elias då han behövde det, då har gubbsingen fortsatt röja. Så, skåpen innehåller nu saker vi använder och loppis här i byn har fått en kasse med porslin. Det är bra med loppis. Inte för att loppis är någonting för mig egentligen, men för att det finns andra som är det och som kanske ser värde i saker som vi har liggandes. Vi kommer nog åka iväg med fler kassar här nästa vecka. Riktigt bra är även att vi har släpet hemma igen så att vi, allt eftersom vi röjer, kan slänga upp saker som ska till tippen och köra iväg allt när släpet är fullt.  

Nu ska vi bara plocka ihop efter dagen, sedan sova.
Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!