Fika och lek.

I förmiddags var jag och småkillarna iväg till Maddi och Mio på fika och lek. Åh, så fint de har det i sitt nya hus. Allting är fräscht och uterummet känns lyxigt med vindruvor som växer i taket. Jag blir alltid inspirerad när jag besöker vänner och bekanta, och jag kände mer än tidigare att jag också vill flytta. Flytta till större och mer fräschare.

Det var i alla fall kul, som det alltid är, att sitta och prata med alltid glada Maddi. Jag kämpade tappert emot att smaka av fikat, trots att kanelbullarna lockade något otroligt. Elias och Mio fikade de också, och sedan lekte de lite grann på varsitt håll. Elias tyckte det var väldigt spännande att leka med alla Mios leksaker, och när vi väl satt i bilen på väg hem ville han åka tillbaka. Det måste med andra ord bli fler fikan under hösten.   ;)

Nu är det middag som står på tur, och sedan funderar vi på att ta oss en skön promenad ute. Vädret är inte så mycket att hurra för, men det är alltid skönt när man kommer in efter en promenad. Eller, så blir det plick och plock här hemma. Vi får se. 

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!