Sovmorgon.

Imorse fick vi äntligen sovmorgon till klockan nio. Åh, så välbehövligt det var. Elias vaknade nog tidigare och gick mellan mig och gubbsingen (som låg och sov i hans säng) för att se vem utav oss som skulle vakna först, men han lät oss dra oss och vakna själva. Så, idag är jag utvilad.   :)

Idag, den 11augusti, börjar mina kollegor åter jobba och jag går på mammaledighet igen efter semestern. Samtidigt som jag ser fram emot mammaledigheten så hade det varit skönt att komma iväg och jobba lite också. Jobbet känns nästan som egentid, och det är lite sorgligt. Måste se till att få till egentid bättre nu så att hösten inte blir lika lång och tung som den var när jag var hemma med Elias. (Lång och tung eftersom Elias så klart gick igenom en hel del utvecklingsperioder och därmed var gnällig och hela tiden ville bli buren och vara nära.) Egentid och träning ligger alltså högt på listan att få till nu.

Nu spendera tid med småkillarna.
Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Susanne

ja egentid är guld värld men finns allt för lite av den när man har barn.

2011-08-11 @ 18:04:59

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!