Så trött så trött.

Det är onsdagmorgon och jag är så trött så trött. Ja, jag får skylla mig själv när vi ser på film långt in på natten, jag vet. När vi sedan väl skulle lägga oss fick Simon spel och ville inte alls äta utan skrek skrek och skrek, trots att han egentligen var hungrig. Och jag skämtar inte, han skrek så mycket så till slut glömde han nog själv bort varför han skrek och skrek för skrikandets skull. Ett under att Elias klarade av att sova sig igenom allt. Det hela slutade med att jag fick lura Simon genom att ge honom vänster bröst och sedan snabbt byta till höger (som han då vägrade äta från). Alla sätt är tillåtna i kärlek och desperata situationer, va!?! 

Imorse var sedan Elias och Simon morgonpigga och Elias undrade om jag var vaken och ville gå ner med honom. Då även Simon började bli uttråkad i sin säng var det bara att masa sig upp. Så, nu är det dusch som gäller och jag hoppas jag piggnar till mig. Sedan ska vi ta oss iväg på förmiddagsfika och lek, det blir nog bra.  :)
 
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!