Män som hatar kvinnor.

Då har vi sett Män som hatar kvinnor, och jag är inte riktigt säker på vad jag tycker. Visst var filmen bra, men.... Det kan vara en fördel att inte ha läst boken så att man kan njuta av filmupplevelsen istället för att irritera sig på sakfel, för så blev det nu. Samtidigt är det säkert är så att man njuter av filmen om man ser den först, men sedan inte kan njuta av boken då man redan vet vad som ska hända, eller helt enkelt inte orkar med beskrivningar etc.

Hur som, både Michael Nyqvist och Noomi Rapace var riktigt bra i sina roller och jag ser fram emot nästa film. Denna gång ska jag se filmen först, tror jag, för att kunna jämföra upplevelserna och sedan ta den bästa upplevelsen för den sista filmen. Bra va!   ;)



Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!