Höstmarknad.

Idag har vi varit iväg på höstmarknad. Trots lite lite småregn var det jätteskönt att gå och strosa och kika på vad som fanns att köpa, och det var heller inte helt folktomt som jag nästan trodde att det skulle vara. Roligast tyckte Elias att det var att åka karusell, vilket nog jag också tyckte. Jag ser fram emot alla karuseller jag kommer att få åka med Elias framöver. Elias gillade även sin lilla traktorballong som han fick, även om han helst av allt hade velat ha den allra största. (Det får bli en annan gång.) Mamma och jag lurades till att köpa produkter som kommer att hålla våra naglar fräscha och snygga, men jag måste säga att de verkar fungera riktigt bra faktiskt. Jag köpte även på mig några Grattis-kort, som är bra att ha hemma, och Simon sov sig gott igenom turen som alltid.   :)

 









 






Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!