Förmiddagspromenad.

Åh, så underbart skönt! Har kommit hem efter en förmiddagspromenad, och även om det bara blev 30min idag så är det en bra början och jag skönt slut (vilket är huvudsaken). Det blev nästintill intervallträning idag då jag först var iväg och lämnade Elias på dagis, tog tio minuter, sedan tog en 10minuters promenad till affären, och sedan tio minuter hem. Ska verkligen försöka hålla i promenaderna då det är så skönt att komma ut. Så bra som jag mådde och den energin jag hade, när jag tog morgonpromenader innan jobbet, det har jag saknat. Simon, ja han hänger med som vanligt - och tycker om våra promenader han med.    ;)




Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!