Flickan som lekte med elden.

Ikväll har vi tittat på Flickan som lekte med elden, och jag tyckte mycket bättre om denna film än den första. Ska man se en film och njuta av filmupplevelsen, ja då ska man inte ha läst en bok innan. Tycker jag. (Nu återstår bara att se vad jag tycker om boken när jag börjar läsa den.)

Återigen var både Michael Nyqvist och Noomi Rapace riktigt bra i sina roller. Kul är även att man känner igen miljöerna där handligen utspelas, samt att det dyker upp karaktärer som spelar sig själva. Se filmen!    :) 




Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!