Efter att ha varit......

Efter att ha varit iväg på marken' idag tokdäckade jag här i soffan hos mina kära föräldrar. Jag var så trött och orkade bara sätta Simon i babygungan, efter att han hade ätit, för att sedan lägga mig ner i soffan för att sova. Min underbara mamma såg till att Elias kom ut på gården, och han har tydligen hjälpt till att rensa ogräs idag vilket han tyckte var jättekul. Dessutom fick han köra sin kära gräsklippare, som han har pratat om i flera dagar. Simon fick följa med ut även han, och han fortsatte sova i vagnen. Så, jag fick sova inne helt i lugn och ro i nästan en-två timmar. Underbart!

Trots sömn på eftermiddagen är jag fortfarande trött och ska ta kvällen nu. Imorgon får vi besök från långvägars och det ska bli jättekul. Hoppas ingenting kommer emellan nu. Det är dags för oss att ses.   :)

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Svar: Tack Ami:)

2011-08-20 @ 22:22:45
URL: http://minbebis.com/blogg/hotmama

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!